Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2014. szeptember 1., hétfő

Pöttyös bögrém apropóján



Szeretem a csészéket, a különleges formájúakat, nembaj, ha nincs belőle 6 darab, elég egy is. Valójában a kávét nem is azért iszom, mert annyira szeretem, hanem a ceremónia kedvéért:-). Hajnalban felkelek, amikor még a párocskám a másik oldalára fordul, kiosonok a konyhába, ott odarakom főni a kávét, de gondolatban már ott tartok, hogy ma vajon melyik csészéből is igyam? Amíg lefő, addig eldöntöm:-D... Nemrég vettem Budapesten egy sima kotyogós kávéfőzőt, mert eddig egy presszógéppel főztem a kávémat, amit tavaly kaptam a páromtól, de valahogy az élmény nem ugyanolyan, szóval kellett egy ilyen régebbi típus, mert így a kávéillat betölti az egész konyhát és nekem ez a reggel illata. 

Jászberényben járva végre sikerült rátalálnom álmaim pöttyös bögréjére, amit persze azonnal meg is vettem, az embör meg kapott egy jó nagy pöttyös tejes bögrét, mivel ő nem hajlandó osztozni velem a reggeli kávézás élményében:)).

Szóval, most ez a nagy kedvenc és szerintem sokáig ez is marad. Jó kávézást nekem! :D 

UI.: Amíg a bejegyzés született, a kávém kihűlt, de így is finom.... Kellemes hetet kívánok mindnyájunknak!









2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos:) van egy piros pottyos nekem is, de az inkabb leveses , szeles gombolyu idomu.
    Jo kavezast az uj bogrevel!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, Ágnes! Valahogy a piros pöttyös az klasszikus... Nekem van ugyanilyen kesztyűm és edényfogóm is, őket is nagyon szeretem. Nemrégiben fedeztem fel, hogy a kék-fehér pöttyös is legalább ugyanennyire szép, majd olyat is be kell szerezzek:D

    VálaszTörlés

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...