Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2015. március 19., csütörtök

Hétköznapi szösszenet


Soha nem értettem a reklámokat, amelyek különböző vízkőoldókat reklámoznak, sőt kifejezetten butának találtam őket. Ugye, van ez a tipikus "Calgonnal a mosógép is tovább él!"  Nem is értettem mi az, hogy kemény a víz valahol, de ahogy a mondás tartja, való igaz, hogy az ember lánya csak a saját kárán tanul.

3-4 nappal ezelőtt a fél éves garanciás vízbojlerünk bemondta az unalmast, kihívtam a szerelőt, aki kis idő után megállapította, hogy kiment benne a fűtőszál, azaz a lényeg. Na, szétszedte nagy harcok árán, mert le kellett belőle engedni a vizet, ami 80 liter, ugye nem kevés. Miután kivette a fűtőszálat hát bizony én is épp úgy hüledeztem, mint a reklámokban a háziasszonyok! Komolyan nem túlzok, ha azt mondom egy 10 literes vödör bizony 1/3 részig telt meg vízkővel. Döbbentem néztem, mondom te jó ég, hát akkor ezek szerint nálunk ultra kemény a víz! Csillagászati összegért kapott bele Barni egy új alkatrészt, s most azóta nem tudok elvonatkoztatni, mondom, mit lehet tenni a vízbojler megóvása érdekében? Mert az rendben van, hogy a mosógépet hetente tisztítom ecettel és szódabikarbónával, sőt mióta láttam mit tehet a vízkő a fűtőszállal, hetente 2x is tisztítom, de  már előre látom a szomorú sorsát annak is :( A szerelő ajánlotta, hogy szereljünk fel egy vízszűrőt, állítólag az sokat segíthet... Hát nem tudom, lehet ezt fogjuk tenni...


*fotó a netről, de a mienk is pont fix így nézett ki:(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...