Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2015. április 10., péntek

Ezt a csodaszép kézműves


nyuszikát kaptam Barnimtól, amit az Esztergomi Sonkaszegőn barterezett nekem/nekünk egy másik kereskedővel. A nyuszi nagyon ötletes, egyszerű, nyírfából készült és első látásra beleszerettem :))




A hálószoba polcára raktam, nagy összhangban van szerintem a környezettel.  A barterezés a vásárokon immár hagyománnyá vált, több darab is van, amit más más rendezvényen cserélgettünk és jó szívvel gondolunk mindig az árusokra, mert barátságok szövődnek egy egy barter alkalmával.


Ezt a kulcstartót Széll Éváékkal cseréltük a Mohácsi Busón egy, már nem tudom mire, még 3 évvel ezelőtt


Ezt a kerámia gombát pedig a Bugacpusztán, nem emlékszem már, vagy Kurultájon, vagy Ősök Napján...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...