Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2012. május 16., szerda

"Viki - menetrend"...


Egy ideje hát hogy is fogalmazzak csak, mondjuk úgy, hogy "jó barátságba" keveredtem a csíkszeredai rendőrséggel, törvényszékkel, vagy pontosan nem is tudom kikkel, lényeg, hogy "levelezünk". Olyan nagyon, hogy hát na, mit szépítsem, házhoz küldik az látogatásaim, valamint csíkszeredai tartózkodásom "menetrendjét", amit ez úton is nagyon köszönök nekik :)) A boríték jó vaskos volt, na mondom huhh, ezek egyúttal el is ítéltek vagy mi a fene? Ugyan tanulom az oláh nyelvet / na nem azért, mert annyira szép, hanem, mert utálom, ha nem értem amit körülöttem beszélnek, / hüü, ezt talán nem is lett volna szabad leírnom, mert nem mindenki örvend neki, hogy tanulom a román gyarmatosítók nyelvét//, de azért ennyire még nem vagyok vér profi,  hogy ezt a 10 oldalnyi szöveget megértsem...

De nem viccelek ám, a barátság tényleg komoly, olyannyira, hogy már civilben is, tankolás közben teszi a szépet a román bevándorlási hivatal munkatársa, /ő az, aki kiszabta rám a 400 lejes bírságot első alkalommal, s aztán második alkalommal "nagylelkűen" csak figyelmeztetésben részesített, demonstrálva vele, hogy ezt első alkalommal is nyugodtan megtehette volna/, s mivel semmire sem megy vele, a végén gúnyos megjegyzéssel távozik, hogy találkozunk még,  s a kocsijából bárgyú tekintettel pislog vissza rám... Nem részletezem mi a véleményem róla...

Hát lassan egy éve folyik a per, aminek sejtem, hogy az lesz a következménye, hogy engem jól elmarasztalnak. 

De... mindenesetre küldték a "Viki - menetrendet", amin olyan jót mulattam, hogy még a könnyem is kicsordult. Köszönöm szépen a  csíkszeredai törvényszéknek, vagy rendőrségnek, vagy bármelyik hivatalnak, amelyik küldte! Hogy mit? Leginkább azt, hogy ezen az esős, szomorkás napon ilyen jókedvre derített....Aztán majd ha kifizettetik velem a 400 lejt, persze én sem fogok kacarászni, de most nagyon jól esett!


*Pontosítás: nem Csíkszereda, hanem Miercurea Ciuc, csak ezt valahogy mindig elfelejtem...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...