Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2012. augusztus 25., szombat

MOGY 2012 - vásáros szemmel...avagy egy élmény volt idén is

Szikrázó napsütés,már-már fullasztó hőség kísérte az idei, 2012-es Magyarok Országos Gyűlését, melynek ezúttal is, mint ahogy már megszokhattuk, Bösztörpuszta adott otthont.

Ismerősként köszöntöttük egymást több vásárossal, sőt nem csak velük, hanem a szervezőkkel is. Jó érzés volt újra ott lenni. Bevallom becsülettel, hogy az első alkalomtól kezdve, amikor részt vettem a MOGY-on, mély nyomotkat hagyott  bennem, így alig bírtam kivárni az idei számomra oly nagy eseményt.

Igaz kicsit fáradtkán érkeztünk a rendezvény helyszínére, mivel előző héten a Kurultájon vettünk részt, de mindez semmit sem vont le a rendezvény iránt érzett izgatottságomból. Olyan apróságokkal, hogy a térkép ellenére /az én navigálási hibámból/ legalább 3 szor eltévedtünk :DD, vagy hogy menet közben útba ejtett Budapesti forgalomban majd megőrültem, hát na ezekkel nem foglalkoztunk... Lényeg, hogy megérkeztünk....

Sajnos a bürokrácia az ilyen jellegű rendezvényeket sem kíméli, ezen jól felmérgelődtem magamban, amig a regisztrációra várakoztam. Lenne véleményem róla, de ezt megtartom magamnak, mert végülis egy jól sikerült rendezvényen vagyunk túl, s hát még ha nehézségek adódtak is, de elnézzük ezt a szervezőknek.

Ami felett viszont nem tudok elsiklani, az az, hogy a befizetett helypénz mellé bizony az illemhely látogatása biza 100 forintba került alkalmanként...Talán annyi privilégiumot élvezhettek volna a vásárosok, hogy a csillagászati összegű helypénz mellé kapjunk egy karszalagot, ami feljogosít az illemhely ingyenes igénybevételére. Na ezen én négy napig puffogtam, de persze mindhiába....

Mondjuk ez tavaly sem volt másként...egy alkalommal jött a párom vissza az illemhelyről, s azt mondja, te van 2 rossz hírem, mondom mi az? Azt mondja, hogy 100 forint a mosdó, s a másik, hogy megy a gyomrom...:DD Fahumor ugyan, de szó szerint így történt...  Szóvá is tettem a szervező úrnak, hogy ez bizony sokunkat felháborít, lássuk jövőre tesznek e valamit ez ügyben, de kétlem....

Na, de visszatérve az idei rendezvényre... Sok sok értékes előadás, rovósuli várta az érdeklődőket. Mint már többször is most is rácsodálkoztam a Szakács Gábor és  a Rovás Alapítvány között dúló konfliktusra. Pontosabban a Szakács Gábor mérhetetlen gyűlöletére az Alapítvány iránt. Beültem egy előadásra, amit felesége, Friedrich Klára tartott, s meglehetősen furának hatott, ahogy Szakács úr méregtől fuldokolva az előadást megelőzően szót kért/kapott, s elmondta, hogy bizony rovás ide vagy oda, de aki a Rovás Alapítvány táblaállítási mozgalmát támogatja, az bizony a szemében nem is magyar ember....
Egyébként történtek még érdekes dolgok a rovás-sátorban, kedvesem arra sétálva egyszer csak nevetve jön vissza, azt mondja, te, képzeld el, valaki előadást tart a rovó sátorban, a közönség közül valaki vitába szállt vele, s épp csak össze nem verekedtek egy betű írásmódján...:DD Hát kérem szépen ekkora indulatokat vált ki a ma már a rovásírás is, nem kicsit osztja meg az embereket!

Sok sok érdekes dolog történt még, melyeket leírni teljesen képtelenség lenne, mindent egybevetve a Hunnia Nemzeti Műhely, amely egy nemzeti zászlóval támogatta a Magyarok Szövetségét, kitűnően érezte magát a rendezvényen! 

Köszönjük, hogy ott lehettünk, s reméljük: "Jövőre,veletek, ugyanott!"

Fotóalbum













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...