Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2013. február 27., szerda

Rajtol a tavasz:)


Nem túl rég írtam, hogy elvetettem az első magvacskáimat, s ígértem, hogy, ahogy kelnek, úgy tudósítok róluk. Nos, mint mindennek, ennek is eljött az ideje, örömmel jelentem a magvak egy része kikelt, egész pontosan a paradicsom és a futó árvácska magvak. A paprikára még várnom kell, hisz köztudott, hogy a paprikamagvak nehezebben kelnek ki.

Igazság szerint én már most minden percemet a kertben tölteném:D:D.... Ez lesz az első év, amikor a sajátunkban termelhetek. Mi tagadás kissé izgulok, de majd lássuk, hogy sikerül:D:D

A paprika magvak meg pihennek, de gondolom 1 hét múlva ők is megindulnak...

Bébi árvácskák:D:D...

...és bébi paradicsomok:))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...