Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2019. július 4., csütörtök

Dolgos hétköznap

A mai nap kicsit később indult, mint eredetileg terveztem, az oka egyszerű: elaludtam :D azaz relatíve elaludtam, magamhoz képest, 7.20 kor ébredtem, nálam ez már későnek számít, s azonnal pattanok ki az ágyból, a férjem csitítgat, hogy ne ugorj fel hirtelen, mert nem egészséges :) szóval így kezdődött a mai napom :)

Gyors reggeli, majd a férjemet készítettem útra, Hajdúdorogra ment, közben babgulyást raktam oda, elég sok rendelésel, jelentkezésekkel, telefonálgatásokkal el voltam maradva, őket intéztem-intéztük még egy részüket együtt, a maradékot egyedül. Aztán sikerült jól felhúznom magam egy igazságtalanságon, erről majd egy másik alkalommal írok, külön bejegyzést érdemel...

Minden évben viszonylag sok virágot ültetek, odahaza Kárpátalján nem vészes a virágok ára, ám Magyarországon, mikor elkezdődik a szezon meglehetősen sokba kerül, mivel nem 1-2 tövet szoktam ültetni, így kiszoktam várni, persze a kezdeti drágábbakból is vásárolunk párat, de múlt héten nagyon nagy leárazás volt a Zsoldos kertészetben, Kisvárdán, így jól bevásároltam a félfutó muskátliból. A kaspókat már jó előre elkészítettem, várva az alkalomra :) A muskátlik mellé ajándékba kaptunk 4 tő cukorvirágot és 2 tő dáliát, legutóbbi utunkról az Őrségből levendulákat hoztunk, szóval volt mivel elfoglaljam magam :)

A fotók nyomtatásával is jól el voltam maradva, valamint az aktuális rendelések közül épp egy kötény volt a soros, szóval ő is elkészült :)




Férjemre váró virágok /arra várnak, hogy függessze majd őket fel a tornácra, ez jövő héten esedékes/

16 ilyen kaspó lett tele virággal



Miután a virágültetés megvolt, elindultam haza a másik otthonunba /nagyon brutál a kétlaki élet/, mert idehaza meg egy rakás torta elkészítése várt, a hétvége minden napjára jut 2-2 darab, szóval őket kezdtem el sütni + amilyen előkészületeket tudtam megtettem, cukorvirágok készültek, majd holnap mutatom őket :) Szóval most ha azt mondanám, hogy nem vagyok fáradt, hát hazudnék :) Hozok még pár fotót félkész tortákról, aztán mindenkinek jó éjt, reggel korán kell induljon a napom :)
jó újra írni :) , szeretem...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...