Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2019. július 3., szerda

Blog újratöltve :)

Nagyon rég nem írtam, gyakorlatilag a keresőben a blogomat is alig-alig találtam meg, aztán csak sikerült... Visszaolvastam pár bejegyzést, jó érzéssel töltött el, írásra késztetett :)

Elképesztő gyorsasággal száguld a nyár. Az életformánkból adódóan, ami másnak a "nyár-szabadság-szerelem" nekünk az a munka-szerelem, mert szívesen csináljuk amit csinálunk, nincs benne semmi kényszer.

 Nem próbálom meg tömören összefoglalni, mennyi minden történt abban a "nemírós" periódusomban, borzasztó sok... Ám az egyik, leglényegesebb fordulat, ami miatt úgy érzem érdemes újrakezdenem az írást az nem más mint röviden és tömören a torta és mézekalácskészítés. Előzővel  újra 2 éve kezdtem komolyabban újra szerelembe esni / aki ismer, tudja, hogy már 20 éve is tortáztam, aztán abbahagytam/ a mézeskalács a szívem csücske, 4-5 éve készítem őket és értem el velük egy komolyabb szintre, nem munka ez nekem, hanem hobbi, szerelem, feltöltődés, kikapcsolódás. Valamikor egyszer azt olvastam, hogy válassz magadnak olyan foglalkozást, amit szeretsz, s akkor soha többé nem kell dolgozz! Milyen igaza volt annak aki ezt felismerte :)

Nem csak tortákról és mézesekről fog szólni a hibernálásból újraindult blog /pláne, hogy épp fogyóban vagyok :D / hanem mindennapi aktuális életünkről, munkánkról, küzdelmeinkről /mert abból is van bőven/ utazásainkról, észrevételeimről. 

 Mára ennyi, igyekszem majd videókkal is érdekessé tenni a blogot, munkafázisokkal, s minden egyéb  dologgal, ami érdekelheti az olvasót :)
Gyere és tarts velem az újraindult blogomban!

Citrom-eper



Joghurt-eper






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...