Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2019. július 9., kedd

Hétvége, torta, agyalásaim

Két-három napja nem írtam, naná, hogy időhiány miatt, nagyon munkás volt a hétvége, sok minden készült, elég jól haladtam a dolgaimmal. A hét zárásaiként az alábbi csokoládétorta készült.

 Hétfő reggel átrobogtam a határon, meglepetésemre nem volt nagy sor. Ez a hét a család jegyében zajlik, megérkeztek a férjem szülei, akik pár napot nálunk töltenek, Lónyán. A múlt hétvégi hajrának köszönhetően, most teljesen ki vagyok lőve, persze a házimunkát el kell végezni, de állandóan álmos vagyok, ráadásul, mivel nagyon ritka, hogy 5 napot egyfolytában egy helyen tudok tölteni, beiktattam egy kis kamratakarítást, polcok rendbetételét, amik már egy ideje halogatva vannak. Kocsit is hétfőn kellett szervízben vinnünk, remélem csütörtökre megtalálják a baját, s meg is javítják :) 

Sokan, akik ismernek, tudják, hogy tavasszal benne voltunk egy, sajnos mára így kell mondanom, "sikertelen lombikprogramban", ami borzasztóan megviselt mindkettőnket, fizikailag is, lelkileg is, nagyon nehéz volt. Szeptember környékén tervezzük, hogy belevágunk a másodikba. Mi egyáltalán nem vagyunk orvospártiak, sőt, még annál is inkább nem, de ez egy ilyen helyzet. Meglehetősen féltem, s a mai napig is nagyon félek a hormonkezelés mellékhatásaitól, bármennyire is vigyáztam közben több kiló felszaladt rám, s persze már addig sem voltam modellalkat :( Most ezekkel a kilókkal küzdök, próbálom a szervezetem kitisztítani a hormonális kezeléstől, eddig 7 kilótól sikerült megszabadulnom, de még soktól szeretnék. Sokat gondolkodom, megszeretném osztani a lombikos tapasztalatainkat másokkal, hátha segíteni tudunk vele, még agyalok rajta, hogy is lenne a legjobb

Ha valaki szeretné a csokitortám receptjét, írjatok nyugodtan :) kellemes hetet kívánok mindenkinek, mi most hétközben pihizünk, holnap strand :D :D :D












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...