Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2011. április 15., péntek

Hm, azért ezt nem értem.....avagy schengeni vízum ide vagy oda, csak Magyarországra utazhatunk vele.....

Felröppent a híresztelés a kárpátaljai magyarság körében, hogy a schengeni vízum igényléséhez szükséges támogató nyilatkozatot csakis KMKSZ tagsággal rendelkező állampolgárok kaphatják meg. Nos mivel nekem épp szükségem volt/van egy ilyen nyilatkozatra,így gondoltam utánajárok a dolognak. Örömmel jelenthetem, hogy a híresztelés alaptalannak bizonyult! A KMKSZ irodában nagyon kedvesen, kulturáltan fogadott az ügyintéző, s így utólag bevallhatom, szégyelltem is magamat elég erősen, az előítéleteim miatt....
Szóval nyilatkozatot kézhez kaptam, igaz a dátumon kell korrigálni, mivel nem tudtam, hogy jeleznem kell az utazási szándékom időpontját. De nagyon kedvesen közölték, hogy bármikor befáradhatok az irodába s átírják a dátumot a már meglévő nyilatkozaton.
Kellemesen csalódtam az ügyintézés folyamatában, de ahogy elolvastam a nyilatkozat szövegét azért felment a pumpám mi tagadás, s a szégyenkezésem is azonmód elillant!
....a beutazási cél kizárólag Magyarország területére korlátozódik. Na ezzel van bajom... Ha egyszer schengeni vízumot igénylek és tegyük fel kapok, milyen dolog  az, hogy csak Magyarországra utazhatok vele?! Ez olyan, mintha a fizetésemet a munkaadóm kikötné, hogy mondjuk csak kenyérre költhetném, holott szabadon rendelkezhetek vele! Szóval nem és nem értem ezt a rendszert....
Erre a kérdésre az ukrán - magyar konzulátuson kell keresnem a választ.





Kapcsolódó: .....micsoda???? Egyházi ajánlás??????
                    "B" kategóriás magyarság....
    A videó forrása:  http://www.youtube.com/watch?v=jIOPmEURgG0

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...