Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2011. március 2., szerda

"B" kategóriás magyarság....

Kicsit úgy érzem magamat, mintha a Hetvenhét Magyar Népmese egyik főszereplője lennék. Nevezetesen a kis kakas.....Futkározok fűhöz-fához, hogy shcengeni vízum igényléséhez szükséges dokumentum birtokába kerüljek. De tisztelettel jelentem az első  lépés megvan az Európai Unióba vezető úton, ugyanis ma kézhez kaptam a Bótrágyi Református Egyház által kiállított egyházi ajánlást, melyben az egyházközség lelkipásztora igazolja KMKSZ elnöke felé, " hogy alulírott Váradi Viktória jelenleg gyülekezetünk tagja", s tisztelettel kéri az elnök urat, támogassa Váradi Viktória vízumkérelmét......
Nem tudom kövezzenek meg érte, de az én meglátásom az , hogy ugyan kérem miért kell ez a herce-hurca? Miért kell ennyire túlbonyolítani a dolgokat? Miért nem lenne elég, ha a támogatói nyilatkozat kiadásához bemennék személyesen a KMKSZ irodába, s magam megírnám a kérelmet? Mert ugye azt én is letudnám írni, hogy melyik gyülekezet tagja vagyok és hogy részesültem-e  a keresztség sákramentumában. Félreértés ne essék ezzel nem a lelkipásztort szeretném megbántani, aki tényleg nagyon korrekt módon kiadta az ajánlást. Az én meglátásom az, hogy a tiszteletes úrnak nyilván enélkül az ajánlások kiadása nélkül is rengeteg tennivalója akad, mivel úgy tudom nem csak a bótrágyi gyülekezetben szolgál...
Egyszerűen értetlenül állok a dolog előtt, mi köze van annak az én schengeni tagállamba való utazásomhoz, hogy milyen gyülekezet tagja vagyok??? És ha történetesen egyik történelmi egyháznak sem lennék a tagja, mivel vallásszabadság van, mondjuk kárpátaljai magyarként Jehova Tanúja lennék, tegyük fel.....Van valami olyasféle törvény, hogy csak reformátusok és görög vagy római katolikusok utazhatnak az Unió tagállamaiba??? Előző e tárgyhoz kapcsolódó írásomban  "A" és "B" kategóriás magyarként definiáltam a kárpátaljai magyarságot, nem ok nélkül....Sok sok kérdés merül fel bennem az üggyel kapcsolatban.....
Nos ezzel azért még közel s távol sincs lezárva az ügy, mivel holnap fogom ezt az egyházi ajánlást, s be kell vigyem a KMKSZ központi irodába, Beregszászra, ahol ugyan még nem tudom milyen fogadtatásban lesz részem ( mivel nem vagyok KMKSZ tag ). Érdeklődéssel várom a fejleményeket, s kíváncsi vagyok sikerül e megkapnom (s mennyi idő alatt) a hőn áhított támogatói nyilatkozatot.....

Folyt.köv.

Kapcsolódó:  .....micsoda???? Egyházi ajánlás??????

2 megjegyzés:

  1. Marcsák Gergely2011. március 2. 20:48

    Minden nyilatkozattal kapja az áldást? Talán egy ördögűzés sem ártana már. :)

    VálaszTörlés

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...