Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2011. március 23., szerda

Véletlen egybeesés vagy csak sima újságírói etikátlanság?

Folyt. köv.

Tisztelt Csilla!

Ön, mint tapasztalt újságíró, hogy látja, mennyi az esélye annak, hogy két egymást nem ismerő embernek azonos gondolatok, sőt továbbmegyek, azonosan megfogalmazott mondatok jutnak eszébe?
Véleményem szerint erre az esély nulla....
Velem képzelje ez történt. A webnaplómon tudósítottam a rovástábla állításról és mit ad Isten a soraim ici- picit megollózva ugyan, de visszamosolyognak rám a Kárpáti Igaz Szó online oldaláról. 
Azért ezt én ha megengedi sértőnek találom, sőt méltatlannak egy újságíróhoz. Történt már olyan eset, hogy a szentkoronán találtam szembe magamat a soraimmal, csak annyi különbséggel, hogy az aljára be volt linkelve a forrás. Mert én ezt így tartom tisztességesnek. 
Először Önt kerestem meg ez ügyben, hiszen ezek állítólag az Ön sorai....Kérem, a helyre igazítást ez ügyben, ami ha nem történik meg megfogom tenni a megfelelő lépéseket a felettesei felé.

Tisztelettel: Váradi Viktória


Reakció a soraimra.....



[9:33:38] Hegedűs Csilla: Üdvözlöm
[9:33:38] Váradi Viktória: Váradi Viktória és Hegedűs Csilla partneradatokat cserélt.
[9:57:03] Hegedűs Csilla: Üdvözlöm Viktória! sajnos nem tudtam az iwiwen Önnek válaszolni
[9:57:26] Váradi Viktória: Üdvözlöm Csilla!
[9:57:41] Hegedűs Csilla: Sajnálom, ha úgy véli, hogy Öntől "loptam" a cikket, de ez, higgye el, hogy véletlen egybeesés, ugyanis én magnóra vettem az egész anyagot. Én soha nem nézem senki linkjét, nemhogy az anyagait. Egyébként ez sokszor megtörtént már velem, is, hogy hasonló, sőt mondatok sorozata az én cikkemből lett kiírva, mégsem szóltam az illetőnek, mert nem vagyok az a viszálykodós fajta ember. Ha úgy véli, hogy hibás vagyok, bocsánatát kérem.
[9:57:50] Váradi Viktória: Nemtörtént semmi, itt is megfelel
[9:59:36] Váradi Viktória: Nézze Csilla, én sem vagyok az a viszálykodós fajta, sőt! Csak kissé tulságosan szembetűnő a tartalmi megegyezése a 2 szövegnek, de gondolom ezt Ön is így látja....
[10:01:11] Hegedűs Csilla: a kovács béla szövege azért lehetett ugyanaz, már megnéztem, mert magnóra vettem, de higgye el, nem állt szándékomabna Önt leutánozni, márcsak azért sem, mert soha nem csináltam ilyet....
[10:04:12] Váradi Viktória: Már ha nem haragszik meg érte én továbbra is fenntartom erős kétségeim afelől, hogy pontosan ugyanazokkal a szavakkal megfogalmazott gondolatok jutnak az eszébe 2 embernek, még ha Ön magnóra is vette az ott elhangzottakat...
[10:05:01] Hegedűs Csilla: akkor most mit kíván? Én mindenkivel jóban szeretek lenni, nem pedig ellenségként, higgtyel, Önnel is...
[10:06:13] Váradi Viktória: Ugy érzem a dolog hitelességéhez hozzátartozna ha belinkelné a cikk aljára a blog ugyanebben a témában íródott cikkét. Helyreigazítás gyanánt.
[10:06:42] Hegedűs Csilla: jó
[10:13:47] Váradi Viktória: Nagyszerű, akkor ezt megvárom, ha nem bánja
[10:14:07] Hegedűs Csilla: nem ígérem mára, mert ezzel nem én foglalkozom
[10:14:20] Hegedűs Csilla: mert az Internetes változatra gondolt, ha jól értem
[10:15:22] Váradi Viktória: Jól érti, egyenlőre arra, de ha az írott változatban is  ilyen formában jelenik meg, akkor természetesen oda is...
[10:16:06] Hegedűs Csilla: az írott foemában már nem tudok mit csinálni, azt viszont ne várja el, hogy azt írjam, Öntől loptam, mert ez nem igaz
[10:16:59] Váradi Viktória: Én ilyet egy szóval sem kértem, mindössze helyreigazitást
[10:18:34] Váradi Viktória: S legyen kedves a mai nap folyamán a linket odarakatni, már ha ez nem túl nagy kérés
[10:18:37] Hegedűs Csilla: és a helyreigazításban mit írjak, hogy nem tudok Ön nélkül egy háromosoros cikket megírni?
[10:19:22] Hegedűs Csilla: nem tudom odarakani, mert nem vagok ungváron
[10:19:41] Váradi Viktória: Nézze Csilla, én nem vagyok tisztában az Ön képességeivel, feltételezem, hogy mivel ebből él, nyilván megtud...
[10:20:27] Váradi Viktória: Jól van, akkor részemről a beszélgetés véget ért! Köszönöm, hogy időt szánt rám!


Kapcsolódó: Én megírtam, más átmásolta......na igaz javított r...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...