Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2011. június 6., hétfő

"Olvasom a blog bejegyzéseidet....szeretünk!"

Hát ez egy ilyen ritka hétfői nap....Kora reggel kinyitom a facebook oldalamat s bókot találok a fotóm alatt,  a postafiókomban pozitív visszajelzést, nem is egyet...Kinézek az ablakon, ragyogóan süt a nap. ...Na ez a  hét csak is jól sikerülhet, gondoltam magamban....! De komolyra fordítva a szót....
Néha elgondolkodom, hogy van e értelme ennek a blogolásnak? Valójában  érdekli e az embereket, amit írok?
Bevallom elég sok negatív kritikát kaptam az elmúlt időszakban, persze olyanoktól, akik nem tesznek semmit....Néha el is ment a kedvem az egésztől, gondoltam hagyom úgy ahogy van, írjon más,  én meg majd olvasom, s kritizálom ( mert azt azért lényegesen könnyebb)....De ez maximum 1 napig ha tartott, mert akkor jött egy - két pozitív komment, és új energiával töltött fel...Vagy olyan is megtörtént, hogy többször töltöttem Erdélyben hosszabb rövidebb időszakokat, nem írtam a blogot, mint általában naponta, s mire hazaérkeztem 5 észrevételt találtam a postaládámban, azoktól, akik folyamatosan olvasnak, hogy na mi történt miért nem írok? Akkor úgy éreztem, mégis érdemes, van értelme...
Van1-2 olyan ismerősöm, akinek a véleménye sokat számít, akiktől sok segítséget, iránymutatást, no meg persze pozitív - negatív kritikát is kapok..
Ma, egy sokat tapasztalt, csonkaországi barátomtól emailt kaptam, olyan ember ő, aki hosszú életutat járt be, s a véleménye igazán számít... Mindössze számlázási adatokat kért, amiket a sok tennivaló közepette elfelejtettem eljuttatni hozzá, s "mellesleg" megdicsért...Sokat jelentett nekem, mindössze pár szó, s új lendületet ad a folytatáshoz!

Kedves Viktória!
Nagyon tisztelünk a könyvekkel szándékodért, ha szükséges, van még ! :-......................................................................................................................................................................................................................
Olvasom a blog-bejegyzéseidet, szeretünk !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...