Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2011. június 24., péntek

Szondi Miklós: "Róni tanulok" - korhatár nélkül....

Szondi Miklós ajánlója a " Róni tanulok " c. könyvéhez:

" Ha nincsen gyökér nincsen fa" - tartja egy székely közmondás.Senki és semmi nem létezhet gyökér nélkül. Egy nemzet életében a gyökér jelenlétét a nemzedékről - nemzedékre hagyományozódó tudás jelenti.  Nemzetünk fönnmaradását azzal szolgálták elődeink,hogy az idők próbáját kiálló tudást hagytak ránk.....Mindnyájunk felelőssége az,hogy olyan ismereteket adjunk át utódainknak, melyek úgy táplálják nemzetünk fáját, hogy az az ereje teljében mind több éltető gyümölcsöt teremjen.
Egyik ilyen gyökerünk őseink írása, a magyar rovás, aminek megtanulása sohasem késő. Magam is felnőtt fejjel találkoztam vele. Hálás vagyok Deák Dezsőnek, akinek a csoportjában elsajátíthattam őseink betűvetését. Először a rovás egyszerűsége ragadott meg és minél jobban megismertem, annál jobban megszerettem. Ez a kincs egyre több olyan tudást vetett fel előttem, amivel előtte nem találkoztam. A mélyről a gyökérből jövő, finoman csomagolt üzeneteket ismerhettem meg általa, aminek köszönhetően számomra kerekebb lett a világ. Ezt a "kerekséget" szeretném most "továbbgurítani" minél több emberhez azzal, hogy könyv formájában kínálom őseink tudásának ezen szeletét. Korhatár nélkül megszerezhető ez a tudás,de - nyilvánvalóan - az iskolaérettség ennek is feltétele.......

Márciusban Szondi Miklós előadást tartott Beregszászon, " Hogy ne legyen sok a rovásunkon" címmel. Az előadás kitűnő volt, s nem mellékesen alkalmat adott számomra, hogy megismerkedjek ezzel a kitűnő emberrel és családjával, akik elkísérték őt Kárpátaljára.
Nos az ismeretségből egy üzleti "ág" is bontogatni kezdte szirmait. Erdélyi rendezvényen, elsőként a csíksomlyói búcsún kezdtük el forgalmazni a "Róni tanulok" c. könyvet, aminek sikeréről természetesen beszámoltam az alkotónak.

Kedves Viktória!
Köszönöm a visszajelzését, ami természetesen megerősít engemet is, hogy
jó úton járunk.
Jó szívvel ajánlom még a "Történelmünkhöz magyarul" c. könyvemet is,
melyből részleteket itt tekinthet meg:
http://www.magyarrovas.hu/?menu=anyagok
A legújabbról pedig itt olvashat:
http://www.magyarmenedek.com/products/6342/A_halasi_rovaspalcak_-_Szondi_Miklos.htm
Nagyra értékelem az Ön munkáját a terjesztésben, hiszen nem elég
összehozni egy könyvet, azt bizony az olvasók kezébe adni is tudni kell,
s főleg Kárpát-medence szerte.
Köszönet érte!
Isten áldja!
Üdv. Miklós



Köszönjük a könyvet Miklós, reméljük több másik is követi még a sorban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...