Saját fotó
Bótrágy, Kárpátalja, Ukraine
Élni és élni hagyni....

2011. május 18., szerda

Credo, Zurgó együttes és Varga B. Tamás koncertje a Vereckei-hágón!

Idő
2011. május 29. · 11:00 - 19:00

Helyszín
Vereckei-hágó,Kárpátalja

Készítette

További információ
A Credo Klub családi kirándulásra hívogatja Kárpátalja és Kárpát-Haza magyarjait Vereckei -hágóra!

Kedvcsináló:
Credo (http://www.credo.van.hu/http://www.youtube.com/watch?v=YmA4n6rMB3I

Zurgó együttes ( www.zurgo.hu ): http://www.youtube.com/watch?v=SbZgpsSUPkI&feature=player_embedded#at=23

Együtt énekkel és imádsággal mossuk le a gyalázatott!!!

"...Még gyermek voltam,
s apám megfogta kezem.
Megmutatta nekem,
hol él a nemzetem.

Mutatta az erdőt,
a zöldellő réteket,
ahol szebb jövő vár rám,
és boldogan élhetek."
(Tamás István : Tiéd ez az ország; részlet)


Kicsit megváltozott programmal, de annál nagyobb szeretettel várunk mindenkit 2011-05-29-én a Vereckei -hágón!
Üdvözlettel: Váradi Viktória


Kapcsolódó: 2011.05.29. – Credo koncert a Vereckei-hágón

1 megjegyzés:

  1. Tamás István

    Tiéd ez az ország

    Még gyermek voltam, s apám megfogta kezem,
    megmutatta nekem, hol él a nemzetem.
    Mutatta az erdőt, a zöldellő réteket,
    ahol szebb jövő vár rám, és boldogan élhetek.

    Mutatta az alföldet a Duna-Tisza közét,
    a Jászságot, a Bakonyt, a hatvannégy vármegyét.
    Mutatta az utat, a nádasok között,
    hová hős őseink lelke költözött.

    Nézd fiam a folyókat, nézd a völgyeket,
    a nyíló virágokat, réten a fényeket,
    Ez mind a tiéd fiam, óvd és vigyázz rá,
    ne hagyd az idegent, hogy hazád elrabolják!

    Érintsd meg a követ, mert az is a tiéd.
    Tiéd a folyó a part, el ne add semmiért!
    Tiéd ez az ország, múltja és jelene,
    neked teremtette a magyarok istene!

    VálaszTörlés

Légy kedves és csak a tárgyhoz szólj hozzá! Köszönöm...